Rozvoj kompetencí pedagogů pro práci s heterogenní skupinou žáků, ve které jsou žáci s potřebou PO (včetně žáků v prvním stupni podpory) 16-ti hodninový prezenční kurz
Rozvoj kompetencí pedagogů pro práci s heterogenní skupinou žáků, ve které jsou žáci s potřebou PO (včetně žáků v prvním stupni podpory) 16-ti hodninový prezenční kurz
2017-09-26 08:00 do2017-09-26 16:00(Europe/Prague)
Nový Bor,Česká republika
Podrobné informace o kurzu
Ve vzdělávacím programu se účastníci seznámí s aktuálními změnami v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků. Těžištěm vzdělávacího programu bude sdílení vlastních zkušeností se vzděláváním žáků s SVP na dané škole. Půjde o konkrétní podporu účastníků v jejich záměrech na cestě inkluzivního vzdělávání. Jednotlivé vzdělávací i praktické aktivity jsou rozloženy do dílčích témat semináře.
Vzdělávací program má časovou dotaci 16 hodin (2 x 8hod.) a každé z témat má dvě části – teoretickou a praktickou. Tyto části jsou zaměřeny nejen na základní teoretické poznatky z oblasti speciálně pedagogických věd, ale zejména na praktické dovednosti, které by měli pedagogové ve školách ovládat k zajištění optimálních podmínek pro rozvoj dětí se zdravotním postižením (ZP) v rámci společného vzdělávání.
Půjde o konkrétní podporu účastníků v jejich záměrech na cestě inkluzivního vzdělávání.
Cílem kurzu je z podpořené skupiny pedagogů vytvořit tým s inovačním potenciálem, který na dané škole bude působit na ostatní pedagogy v inkluzivním vzdělávání.
Osvědčení o absolvování vzdělávacího programu v délce 16 hodin akreditovaného v systému DVPP s náležitostmi pro vykázání výstupu v rámci šablony I/2.3 Vzdělávání pedagogickým pracovníků MŠ - DVPP v rozsahu 16 hodin, varianta c. Inkluze